tragiskt

oj. lördag.
IGÅR så hade vi mys på Soft bar. det var trevligt att fira julen lite. jag och David är ett vackert par också (tyvärr oliver)..
jag blir så ledsen, jag får sån ångest när jag ser benjamin och Emma. Sluta pilla på varann! herregud. get a room! tänk lite på människorna runt omkring.. typ mig och hanna som känner oss ensama.

Emma säger:

haha, ett halsband och så fick jag en första dejt,

IDA säger:

SÅ SÖTT ;D

IDA säger:

åååh! jag blir ledsen..

Emma säger:

och en björn

IDA säger:

men serri! vafan!

Emma säger:

o så hade han skrivit massa söta saker

IDA säger:
tyst



imorgon är det julafton och det känns som om det skulle vara vår. jag blir ledsen. Fan


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback