tisdag. en helt vanlig jävla tisdag

läste precis det Hanna hade skrivit och jag känner hur ångesten kommer. jag brukar alltid vara i julstämning i december? vad är det här egentligen? jag börjar nästan längta lite efter snön, och jag som inte tycker om snö. Men det tillhör lixom. vart är julstämningen?

ja men skoldagen har varit himla bra. Historia med Johan, idrotten var rolig om än lite pinsam. En kille vid namn Robin skulle lära oss (10 tjejer) att dansa streetdance. det gick väl inte så jättebra men han var iaf himla söt och det gjorde min dag :)
sen så hade vi lite marknadsföring med Cecilia. Vi pratade mest om Modevillan, trevligt ställe verkar det som. ska nog åka dit någon dag för att inhandla lite kläder. Nej skämtosido... lektionen sög.



vad har hänt egentlingen? helt plötsligt verkar alla väldigt kåta.
jag och Hanna måste sammanställa vår lista sen ska jag fan lägga upp den! ni får helt enkelt bli lite griniga. men det är fan humor.


snart Hultan! jag längtar.


SNOOK - ÄLSKLING JAG ÄR HEMMA NU


__________________________________________________________________________________

                                 130392-39
       jag hittade en fin bild på Emma och Lisa. sisådär 2år sedan. Innan vi kände dem små trollen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback