streaking

tänkte mest bara hylla en film här & nu; old school! ni som inte sett den får gå och hyra den NU (eller tanka hem?) och om ni inte har tid så gå in på www.youtube.com och sök efter old school så kommer det upp massa klipp. jag tipsar på streaking klippet. hysteriskt roligt. roligare när man ser hela filmen dock. Will Farrel är en riktigt rolig skådis. vince också. jag gillar!


2 dagar kvar sen har jag lov. och onsdag utgång, kan ju inte bli annat än kul! det är tur att det är julafton i helgen (=inget festande) för nu ska jag nog ta och vila upp mig inför nyårsafton. den kommer bli HELCRAZY. det ska jag se till!!

usch, blev lite halvtrött nu..ska man kanske gå & kolla lite movie? om jag har någon bra.

ja, jag har tjatat på att snön ska komma & så blev jag faktist LITE GLAD när kylan kom för jag tänkte att DÅ KOMMER SNÖN, en NEJ.. jag lackar satan! om det ska vara kallt ska det vara snö annars kan det lika gärna bli 10+ igen. sug!

med sex dagar kvar till jul sattes granen upp idag! min lillasyster fick sköta jobbet. hon är den starka av oss.

det var nåt fett bra jag tänkte på förut, men synd som det är så har jag glömt det!


respect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback