så vi kan göra det baby till solen går upp!

jag är arg. varför lyssnar inte jag på jesper för? orka att jag lyssnar när han snackar om islam men fan inte när han säger att vi inte har nån lektion idag. jag hann bara komma till norra sköndal.. så det var ju bara att åka hem igen, men det var himla tur att jag ringde Palle för att fråga vilket klassrum vi skulle vara i. Herrgud jag måste nog börja lyssna...

Igår var det iaf Julshow. den var väl.. hm inte så bra. den var rätt långtråkig men några som var med var duktiga. Madde och dom andra två tjejerna var riktigt bra! det enda som var riktigt kul var när Söder och frey var med. Vilka killar! ja glitterkillarna var rätt så söta dom med. humor.
Julshowen i ettan är fortfarande bäst och kommer så förbli eftersom jag såg min sista Julshow i TG igår. allt är fan sista gången.. fan.

 
Söder och Frey eller Alex och Alex.



"tjejerna tar han om Ida, Cissi och Lina. killarna tar hand om Bäckman" vilket skämt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback