rhcp

red hot chili peppers. helt enkelt en bäldigt bra konsert. Dom var braaaa! så härligt när Michael studsar omkring på scen, John med sina gitarr solon, Chad som kommer in och får igång hela pubilken.. sist men inte minst Anthony med sin vackra stämma. gudars! (nu ska ni inte tro att jag är värsta grym som vet vad alla heter, nej nej, jag har kollat upp det) men iaf så var dom jäkligt bra. Vi hade nog haft dubbelt så roligt om vi hade stått, men vafan! det funkade nästa lika bra att sitta. man slipper ju iaf få ont benen.
jag tog bilder hela tiden, men som vanligt blir alla bilder skitkassa. jag filmade när dom körde "snow" också. MUMS!

 
här är dom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snyggt

2006-12-12 @ 08:01:48
Postat av: Anonym

Nice :D

2006-12-12 @ 19:06:34
Postat av: Anonym

Nice :D

2006-12-12 @ 19:06:45
Postat av: Anonym

Nice :D

2006-12-12 @ 19:06:46
Postat av: wembi

jag gillar er blogg! jag langar cred till alla som skriver i den, även gäst skrivare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback