mumma

tjena lena. jag har klippt till mig en lugg. eller rättare sagt, Lisa klippte! jag vette tusan om det är fint men vafan. nu får jag ha såhär. värre kunde det ju ha blivit. men Lisa är iaf himla söt.

idag var jag i skolan tillsammans med mina kära klasskamrater. klassen suger! eller nej inte alla. men vissa tycker jag verkligen inte om. det var rätt tråkigt i skolan faktiskt. jag kommer inte ens ihåg vad vi gjorde, då är det nog rätt illa.

Imrogon är det Lucia. hur bra blir inte det? säkert det sista jävla Luciatåget jag ser på ett par år. oh gosh!
Fika blir det fan. i skolan. dom bjussar. schysst!


JONTE. tänkte bara skriva hans namn. en trevlig ung man som inte tänkte ge sin mamma något i julklapp. galna människa.


hejsvejs. förretsen, hanna är sjuk men hon ska fan bli kry tills imorgon! ellerhur? ja. Nyårsafton.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag vet ja är så bra på att klippa :D

2006-12-13 @ 12:12:44
Postat av: Lisa

Jag vet, ja är så bra på att klippa :D

2006-12-13 @ 12:12:48
Postat av: Lisa

Jag vet, ja är så bra på att klippa :D

2006-12-13 @ 12:12:56
Postat av: Lisa

Jag vet, jag är ritkigt bra på att klippa :D

2006-12-13 @ 12:14:49
Postat av: H

Jag tror du fick fram din åsikt Lisa

2006-12-14 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback