men ge mig loooov då!

4 dagar kvar i skolan!!!!!!!!! blir rätt så jävla lycklig av den tanken. blir lite mindre lycklig när jag tänker på att jag har många arbeten kvar att skriva.. men.. det ordnar sig! har skrivit en början på trading dagboken idag! (fan vad bra jag är) men nu måste jag köpa lite fler aktier. NÅGON SOM HAR NÅGOT BRA AKTIETIPS? blev något förvånad idag över vg på aktiekunskapsprovet.. och lycklig. LYCKLIG&FÖRVÅNAD, lix.

ehh hanna&ida har skrivt om det hemska provet alla kategorier (eller nja.. aktieprovet också) så jag hoppar den. + att det inte finns något att skriva om det? Ja, jag hade inte pluggat typ, Ja det var svårt, Ja jag orkar inte bry mig. Lesley är ändå....... något som varken bör skrivas eller sägas högt! får rysningar bara av namnet..

jag är så glad över att vissa ämnen tar slut snart. Filosofi.. jävlajävla filosofi. tråkigare ämne får man leta efter och då hittar man nog internationell ekonomi? eller aktiekunskap.

Fan vad det är julafton snart! och det skulle vara underbart om den där jävla julkänslan bara ville komma!!!!!!!!! ingenting får mig att känna julstämning. och det gör mig ledsen. jag älskarälskarälskar julen. men nu vill inte känslan som kommer alla år komma. Har jag blivit för gammal? kan man bli för gammal? eller vad är det som händer? jag tror det bara är så att pga att snön inte har fattat att den ska falla över jävla sverige så har alla människor i hela sverige helt och hållet tappat bort sin julstämning. undra vart den är? & hur man hittar den...Får se i helgen ,då ska jag kanske köpa julklappar... får väl handla lite konstgjord snö också?







I said "Darling, you sound like a prostitute pausing"

Kommentarer
Postat av: Lesley

Jaha, så snacka skit om en på olika internetsidor är en populär fritidssyssla?

2006-12-16 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback