Löjligt!

Vad är löjligt? undrar du. Jo det ska jag tala om. Som jag tidigare ältat har jag vart sjuk i veckan men på fredagen kände jag mig bättre och tänkte att; va fan, klart man ska fira. Kort sagt det blev inte mycket till sova den natten. Och på lördagen skulle det handlas julklappar men en viss liten anna. Det blev en springmarsch runt stadens gator och torg och utan att ha inhandlat en ända julklapp sätter jag mig utslagen på bussen. Samma kväll skulle jag och lenkan fortsätta firandet med en inflyttningsfest i hökis och kanske senare fortsätta lördagsturnén till tyresös inskränkta samhälle. Allt var planerat men ack så trött jag var. Jag går hem och tar en tupplur tänkte jag så kommer jag på nolltid va fit for fight igen. Vid 17 tiden släcker jag lampan och är helt borta inom 2 sekunder. Nu kommer det löjliga. Nästa gång jag slår upp ögonen känner jag mig väldigt utvilad. Underligt. Vänder mig om och försöker fokusera på de starkt lysande siffrorna på golvet bredvid sängen. 08.06. GAAAAH!! Jag har alltså sovit 15 timmar och jag tror aldrig jag har gått och lagt mig så tidigt i hela mitt liv. Hur kunde det bli såhär!?! En våg av dåligt samvete sköljer över och jag hoppas verkligen Anna hade kul utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback