jag har väldigt tråkigt och inget att skriva om

Igår firrade jag och Cissi musiken till nyårafton. alla kommer tycka vi är dåliga men det skiter vi i. ni får fan nöja er med det ni får. jag blev lite besviken jag med när jag såg vad vi åstadkommit. Cissi firrar till det där. jag känner att nyårs kommer blir bra. Jag orkar inte riktigt bry mig om hur det blir. Det blir som det blir.

Jag har fastnat på OC säsong 3. det är rätt så illa, men jag gillar det. Johnny och Marissa dör. jäkligt bra säsong. jag blir så ledsen hela tiden, varje jäkla avsnitt vafan. det kan bero på att jag är sjukt jävla känslig eller bara att OC är så otroligt sorgligt..


jag är fortfrande rädd för fyverlerier/rakter och kommer nog förbli det också. läste SVD alldeles nyss. usch!



Sufjan Stevens - For The Widows In Paradise, For The Fatherless In Ypsilanti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback