idioti

jag börjar med ONSDAGEN. förövrigt den slappaste dagen i manna minne.
ja som alla vet var det ju Lucia igår. En Lucia nästan som alla andra. det enda stora felet var väl att det inte fanns en enda liten gnutta av julkänsla. jag och Cissi tog bussen till skolan, Gick iväg till j22 och fick bullar och saft. jävligt trevligt. lika äcklig fika som varje år, men vafan! är det gratis så är det. efter Lucia, som var rätt så fint men rätt så tråkigt, så hade vi rast i typ 140 år. Efter den jäkligt långa rasten hade vi Juristbyårerna. TRÅK. jag åkte hem.

Kvällen var mys. Lussebullar och OC, kan det bli bättre eller? Jag tror jag blivit knäpp. Jag brukar inte gråta till något tv program men igår så kom tårarna. Jävla Marissa dör. Orka att man inte ens kommer få se hennes begravning och orka att nästa säsong börjar med "3 månder senare". fuck you. 

Vi hade lite prov i Internationell Ekonomi idag och jag skulle plugga igår, men som vanligt gick det åt helvete. Jag är inte så bra på det där med plugg. det är helt enkelt inte min grej. Mamma blir jäkligt sur.. men ja? jag får väl som vanligt säga att jag ska rycka upp mig? haha, vilket skämt!

Och så måste jag självklart skriva att Ante har äntligen kirrat körkortet! GRATTIS!

TORSDAG.
Denna vackra dag började med lite Religion. Jag frågade jesper om mitt prov och jag fick G. jag trodde jag skulle dö. om man ordbajsar sig genom ett helt prov borde man ju inte få G, men jag lyckades. jag kunde tydligen en hel del som jag inte visste om. bra där, ida!

vi hade som sagt prov idag. jag vill helst inte diskutera den saken för det har vi gjort alldeles för mycket i skolan. jag undrar en sak.. varför ska vi i klassen alltid diskutera provet när man redan gjort det? Det spelar ingen roll vilkt prov det är så ska alla prata om provet. Vilka frågor det var, vem som svarade vad.. blablabla.. orka?  skit samma. om man redan har gjort provet kan man ändå inte göra så mycket åt det. man får ju bara ångest när man kommer på felen man gjorde. Eller?

Tips: vill du se en snygg kille så tycker jag att du ska ta en sväng förbi Replay på Bibliotkesgatan. Snygg kille! Andreas heter han också. han är så snygg så jag nästan får ont i magen.


HEJDÅ.


Kommentarer
Postat av: H

Exakt Ida! Jag hatar att prata OM prov, finns det nått mer meningslöst att diskutera!?! Föresten är det tråkigt att prata om det innan oxå(om det inte har att göra med själva inlärningen, då kan det gå för sig ibland)"omg provet är om bara 827 dagar, jag kommer få ig!" Frustrerande helt enkelt.

2006-12-14 @ 20:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback