I know you think it's more than just bad luck

jag blir deprimerad.

otroligt tråkig dag idag. Jag åkte till skolan och efter två lektioner så orkade jag inte mer. jag åkte hem igen. jag gillar inte Lesley så jag orkade inte rikgit gå på hennes tråkiga lektion. Vi har ioförsig Olof aka Roro nu men han har också tråkiga lektioner. dom är bättre än Lesleys men dom är fan inte roliga.

Och min kära bäckman var  inte i skolan heller så jag blev lite ledsen. eftersom jag är så kär! :)


hejdå! godnatt.




Imogen heap - speeding cars
Coldplay - a message


Uppdatering
dagen slutade bättre än den började. Jag har äntligen köpt julklapp till Mamma och nu hoppas jag fan att hon blir nöjd.
min syster har förlovat sig! kul? svar ja. Någon gång i framtiden blir det alltså bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback