helvetisk dag

Antar att den här bloggen alldeles strax kommer överrösas med diverse glädjecitat från diverse bloggkollegor som har spenderat kvällen på ett mer underhållande sätt än jag. Men jag hoppas att jag hinner beklaga mig lite först. (Kanske för att få lite medlidande, kanske för att ta ut mina aggressioner på sjukdomar i allmänhet, vad vet jag?) Hur som helst lämnade jag idag skolbyggnaden kort efter att ha genomlidigt en helvetisk internationell ekonomilektion. Inte då bara som en vanligt jobbig lektion med favoritläraren, nej nej. Denna måndagslektion var pga av mina extrema smärtor i halsen brutal. Så jag gick helt sonika hem och överdoserade ipren. Usch vad äckligt det låter, men så är det. Den bittra sanningen. Jag mår inte bra idag.

Dock har jag hört charlie och under the bridge live och det är det inte många som har :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback