Happy Xmas

Igår var dagen då vi framförallt skulle fira att lilla Ida blivigt stor! Men också att Lisa klarade teorin och att vi nu hade jullov och med det bara en termin kvar att spendera i Tyresö Gymnasiums trånga korridorer. Jag har börjat tänka på att det är sista gången för många saker. Och sånt är sorgligt, inte av den anledningen att vi t.ex. aldrig mer kommer få äta skolans torra lidl-lussebullar, utan just för att det är sista gången vi äter dom! (du tycker antagligen nu mera att jag är överdrivet sentimental alt. töntig, men sånt får man ta) Tänk bara på nästa termin och på alla sista-gången-grejer, det kommer bli jobbigt.

Det är inte stället som gör en kväll bra eller dålig, det är sällskapet. (skulle va kul om fler insåg detta) Jag hade väldigt kul igår!  =) Ha ett bra sista jullov alla!

                                                                 130392-59

Kommentarer
Postat av: !

WORD!

2006-12-21 @ 18:24:12
Postat av: IDA

mys! jag hade som roligast när jag dansade med dig! ;)

2006-12-21 @ 20:16:58
Postat av: wembi

haha, "trånga korridorer", ni är mina mysiga små copycats :)
puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback