fredag

fredag idag.
en rätt så tråkig dag i skolan. Alltid lika segt att ha lektion med Peter. vi gör aldrig någonting nyttigt! på Filosfin så satt vi först i biblioteket och sen åt vi och sen spelade vi poker, jäkligt bra lektion!

igår så åkte jag och Cissi till stan efter skolan. det blev lite julklappar till Syter och Pappa. hoppas dem blir nöjda och glada. det blev iaf jag när jag köpte dem :)

jag har just ätit middag. Vi har lite gäster här hemma och dom har verkligen spännande jobb. Han är präst, en riktigt bra sådan. Hon är kurator/terapuet. Det är verkligen intressant när do berättar saker..Vi har pratat om religion och filosofi. Bra grejer! ska jag nog säga til Johan och jesper. MVG!!


Nu ska jag iväg till Sköndal och mys med Simon och dom andra nötterna.


"alla tyckte om den, nä inte alla, men det fanns några"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback