första dagen på mitt sista jullov

Hur kunde allt gå så snabbt? Nästa gång vi sitter i Aulan och Anders pratar om nåt oviktigt så tar vi studenten. Studenten. som vanligt likte känsloladdat ämne...

Igår var vi som sagt ute. Hanna har redan skrivit om denna kväll..! jag kan bara säga att jag håller med henne. Tack för presenterna! dem ska användas väl ;)

Idag har jag faktiskt variti skolan, dendu! jag ringde Ante när jag vaknade för jag kände att mcdonalds skulle göra susen. Han och Julia var påväg åt mitt håll just då så dem kom och hämtade mig. Sen bar det av till skolan för att fixa med deras UF företag. Dem är jäkligt dukitga dom där småbarnen (dem är små för jag är fan 18). lite donken blev det också. sen sov jga lite hemma hos Johanna, åkte hem till Ante och åt middag, åkte hem för att fixa till mig lite. jag var lite sliten efter gårdagen! herrejesus.
Ante kom till slut och hämtade mig. Åkte tillbaka till tyresö, till TONYS PLACE. vilket place också.. Niklas, Josefin och Anna spelade. dem var lika bra som förra gången. Efter det så drog vi hem till Ante för lite chill. Och det är inte bara Cissi som gillar namnet Karin...


Hm..varför blir jag som jag blir? allt knäppt händer på Candy. kan inte riktigt förstå det där. Jag blir så jävla irriterad på mig själv. Jävla iddi.
jag upptäckte även ett roligt sms på vägen hem. roligaste jag fått på länge! haha. tack robban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback