danföredanföredopparedan

så var det 2 dagar kvar till julafton. 10 dagar kvar till ett nytt år.
Så, alla julklappar är köpta och imorgon halv åtta på morgonen bär det av till dalarna som ska firas med morfar (imorgon) och mormor, moster & kusiner på själva julafton. kommer bli mysigt. första året med en lite mer medveten oliver vid jul kommer även det bli mysigt. förra året sov han sig igenom hela kalle, maten & vaknade väl lagom till presenterna? men med tanke på att han var fem månader är det kanke inte så konstigt. nu är han ju 1 år & fem månader..för att citera honom "mjaaaoooo"        
Okej alltså så har jag tio dagar kvar på 2006. måste tänka lite har det varit ett bra år? ett dåligt år? vad har varit bra? höjdpunkterna? bästa musiken som släppts 2006? jag tror det varit ett rätt bra år. har hittat många mysiga människor. har sett bra konserter. har fått gå ut på krogen, bullar och alkohol blev snabbt vardag för mig någonstans där i början av april..thailand (1 år sen snart!). grekland med alla konstigheter. Sen allt dåligt minns jag inte. har nog inte hänt något speciellt dåligt. 2006 musik känns bra. har hittat många nya artister och låtar att förälska mig i! till exempel snook. ja. allt för mig idag.

till er alla från mig en riktigt GOD JUL:

snook - bejbi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback