come on, abuse me more, i like it

RHCP igår var bra! Men förbandet sögsögsögsögsög. Som tur var kom rhcp sen och räddade allt! dom är grymgrymgrymma! man blir lycklig av att se sånt. tihi.

idag klättrade vi lite på klätterväggen på idrotten. jag var grymmast..eller räddast? eller en blandning kanske?

12 december idag..det betyder; 1 månad kvar tills vi flyttar, imorgon är det lucia, 12 dagar kvar till julafton. 19 dagar till nyårsaton? och bara 8 dagar till LOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag behöver det. jag känner det. och jag förtjänar det. det gör vi alla. tjoho


ehm, lite nostalgi här en sitter & lyssnar på silverchair - abuse me. 


GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Ida

silverchair. det var tider det!

2006-12-13 @ 07:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback