can you hear what i hear?

Har fastnat lite på youtube just nu så här kommer ännu en video. ljudet sätts inte igång förän efter 7 sekunder.. http://www.youtube.com/watch?v=XVSmT4nNEkQ
grym röst och bra trummis!


mysigt har det varit med helg! fredagen tillbringde jag med mor min, vi såg borat. den var riktigt rolig ibland men i slutet var den inte lika bra därför bara CCC i betyg! :o
igår var jag på lite fest med alla snygga killar eftersom lisa bangade på fest.. men det var fan en trevlig fest även om det var ruuuskigt mycket folk både inne och utanför. och hemvägen var ju riktigt rolig.. fick väl vänta på bussen i tyresö ehh.. vet inte hur länge sen missade sista tunnelbanan fick vänta på fööjking natbuss.. och det var SVINKALLT!!!!!!!! trodde jag skulle förfrysa. shiIItteeet.

nu måste jag plugga! fast jag har inte så mycket kvar! 2 företagsanalyser bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback