BLÖ

Lördag, det är lördag. helg vafan!
nämen veckan har väl gått lite sisådär. jag har försovit mig 3 utav 5 dagar. rätt så illa faktiskt! men det är inte mitt fel. Jag kan inte rå för att min mamma inte är hemma och skriker på mig när jag försover mig. faktiskt.
I torsdags var jag och cissi så sjukt duktiga att vi åkte till Eriksdalsbadet och simmade 50 längder. det var grejer det! igår eller idag? äh vafan i fredags så hade vi lite UF redovisning. vi var så duktiga så! det är inte alltid lätt att prata inför 40-50 pers. men JAG klarade det galant. tjoho!

jag och hanna var inne i stan idag. jag tänkte köpa julklappar med det gick verkligen skitdåligt. jag är sämst på det verkligen! jag hittar bara saker jag själv vill ha. jag hittade massa fina klänningar istället.

Mys hos simon. kom just hem! vi spelade monopol. jag hade lungt vunnit om vi spelat klart..

imorgon ska jag köpa julklappar. ASKUL! nej eftersom jag bli av med mina pengar. jävla skit!


Kommentarer
Postat av: wennberg

julklappar är the shit!

2006-12-02 @ 02:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback