arton år

Måste såklart sammanfatta dagen som har gått. Idag är det min födelsedag och jag är äntligen 18 år. 18 härliga år och nu får jag faktiskt ringa in till ringaling. det är det första jag ska göra imorgon!
dagen började med frukost på sängen och paket. det var mys! sen bar det av till skolan där dem flesta faktiskt kom ihåg att jag fyllde år, jag blev faktiskt imponerad (kan bero på mitt eviga tjat om denna dag). Nu ikväll har vi haft gäster här hemma med ännu mera presenter. Åh jag ska shoppa sen! mellandagsrean, here I come!
det har varit en bra dag och jag kan äntligen köpa 3,5:or och snus.

Tack Andreas för presenten. Väldigt bra, det behövdes :)

För att göra Lisa glad tänkte jag skriva om nåt kul? ja men det har absolut inte hänt något kul, inte i mitt liv iaf. jag blev lite irriterad att det var hemmafest i lördags. JAG VAR FAN INTE HEMMA. jävla tommy vid golfbanan. orka ha fest när jag inte är hemma? ja tydligen.
imorgon börjar jag 13:50. inte helt fel? på onsdag kommer kalle hem till stockholm och själv får jag jullov. på torsdag ska jag och robban kolla på film eller vafan! det var ju då jag skulle ut med Ante och dem. herregud! jag har dåligt minne. ojoj! hur ska jag nu göra?
sen är det iaf helg och sen julafton.  tyvärr lisa jag kommr faktiskt inte på något att skriva.. haha!

snart är det lov. julafton och nyårsafton. får se hur det kommer arta sig.
Pusselipussan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback