andra advent!

fredagens utgång var en hit (ÄN EN GÅNG!) hade mycket trevligt! jäkla bra.
igår var jag och handlade julklappar! så nu är jag nästan klar med alla! känns skönt. jag är nöjd över alla köp också så det är ännu skönare! hoppsa bara dom som får dom också är nöjda. hooho. på kvällen åkte jag hem till robert! vi såg lite på film, sen försökte jag tjata på honom att säga lite saker, men han vägrade. jävla häst det där alltså.
idag har jag bara vaknat. pluggar lite. måste fortsätta min pluggning snart. huuhh..   är helt ensam nu också för mami & syrrääähn är och köper julklappar! Till mig, månne? HÄRLIGT! höhöhkad...
åh, jag gillar julen. KAN DET INTE BARA TA OCH SNÖA?
+imorgon är det RHCP, kan det bli bättre? och det är bara 1½ vecka kvar i skolan! 2 prov och 7 inlämningsarbeten, alltså. hähääärligt!

låt; jullåtar. såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback