30 dec

det här är ett skämt. hur lyckas det bli såhär? om vi nu är 18 år så kan man väl bete sig som det också?  all lust i mig försvann. spårlöst försvunnen. jag vet inte riktigt hur vi ska lyckas med allt, men vi är ju rätt så grymma.. så det går nog ändå! jag har iaf målat mina naglar, alltså något mindre att göra imorgon.
mamma och pappa, kan ni komma hem? jag behöver mat och kanske lite sällskap också. Snart är det ett nytt år och jag har snott cissis nyårslöfte: ta mer kort!

jag fick Moneybrothers nya skiva av Cissi i julklapp. den är så skön! ååh.
downtown train (tåget som går in till stan)
jag skriver inte på nåt.


på måndag kommer det ultimata blogginlägget.


tack och hej orörda grej.

ÅHOJ! GRATTIS FELIX PÅ 19 ÅRSDAGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback