2 days 2 go

Idag är det fredag, december och snart slut på 2006. Det säger jag för att upplysa de vilsna varelser som vid det här laget totalt vänt på dygnet och inte riktigt vet vilken dag, vilken månad eller vilket år det är. Ni vet vilka ni är. Själv har jag full koll. Jag har, pga diverse inneboende släktingar, inte haft den möjligheten att få ett traditionellt kaosat jullovsliv. Här går allt på rutin. Men igår gjorde jag en utsvävning ur den schemalagda vardagen och hade spelkväll. (hah. Fatta vilket basic liv) Chillade på strandvägen, spelade wall street och drack oboy. Hög mysfaktor.

130392-60

Idag var jag i stan hela dagen med mamma, men jag tänker skona er trogna läsare från bilder på nyinköpta rea-plagg. Skulle tro att det blir bäst så.

Kommentarer
Postat av: H

Fråga mig inte varför nått jon, vi kan kalla henne T, tagit med kameran och tagit en sådan meningslös bild.

2006-12-29 @ 22:03:18
Postat av: tttttttttttt

vadå!! bilden säger ju allt

2006-12-29 @ 22:10:03
Postat av: sara

Hum.. jag tror att jag känner igen föremålen på den där bilden!

2007-01-11 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback